Müşteri Hizmetleri

Garanti Koşulları

Garanti Hakkında
TÜM MOBİLYALARIMIZ 2 YIL BOYUNCA GARANTİ KAPSAMINDADIR

Kınık Mobilya tarafından satışı yapılan tüm mobilyalar 2 yıl boyunca garanti kapsamındadır. Garanti süresi ürünlerin teslim tarihinden itibaren başlamaktadır. Kullanım hatalarından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır. Ürünlerin teslimatı ve teslim sonrası montajı konusunda yaşanabilecek tüm sorunlar için teknik ekibimiz yardımcı olmaktadır.
Kullanıcı hatası içermeyen her durumda Kınık Mobilya Garantisi geçerlidir. Fakat itme-çekme gibi zorlayıcı hareketlerden doğan sorunlar, kullanıcı hatası olarak değerlendirilir ve Kınık Mobilya Garantisi kapsamına girmez.
Satın alınan ürünün; fatura sahibi dışındaki birine kullanımı için verilmesi ve/veya faturada belirtilen adres dışında başka adrese taşınması (Kınık Mobilya uzman ekipleri haricinde kullanılan hizmetler) durumunda garanti kapsamı geçersiz olacaktır.

Parça Garantisi: Tüm mobilyalarımız tarafınıza ulaşıp montajı yapılana kadar sigorta kapsamındadır. Gelen ürününüzün herhangi bir parçasında nakliyeden veya taşımadan kaynaklanan bir problem oluşursa hatalı parçanın ücretsiz olarak değişimi yapılır. Tüm mobilyalarımız demonte olarak üretildiğinden sorunlu olan parçanın değişimi yapılmaktadır.

Ürünlerinizi teslim alırken hasarlı olan paketler için nakliye teslim tutanağını imzalamadan önce bunu not olarak yazdırmanız ve hasarlı olan paketin fotoğrafını çekerek bize ulaştırmanız gerekmektedir. Paketin içerisinde zarar gören ürünü nakliye şirketine fatura edebilmemiz için bu konu önem arz etmektedir. Yanlış bir parçanın tarafınıza gönderilmemesi için birkaç fotoğrafı info@kinikmobilya.com.tr adresine veya 0543 653 63 60 nolu whatsapp satış sonrası destek hattımıza ulaştırmanız gerekmektedir.

Mekanik Garantisi: Ürünlerimizde kullanılan tüm mekanik parçalar (menteşe, ray sistemi, ayak mekanizması gibi) 2 yıl boyunca garanti kapsamındadır.

Servis Garantisi: Ürününüzün garanti süresi içerisinde oluşan ve parça değişimi ile giderilemeyen sorunlar, yetkili servisimiz tarafından giderilmektedir. Servis kaydınızı info@kinikmobilya.com.tr adresinden veya 0543 653 63 60 nolu whatsapp satış sonrası destek hattımızdan oluşturabilirsiniz.


7/24 Destek: Size sunduğumuz her ürün ve hizmet için bize istediğiniz an ulaşabilirsiniz. Tüm sorun ve taleplerinize destek sağlamak için 7/24 çalışıyoruz.
Müşteri Hizmetleri
WhatsApp Destek Hattımız: 0543 653 63 60
 
 
Copyright © 2023 Kınık Mobilya Sanayi Ticaret Anonim Şirketi - Çorlu Mobilya

PlatinMarket® E-Ticaret Sistemi İle Hazırlanmıştır.